Uw eerste bezoek
Als zorgverlener zijn wij verplicht om het Burgerservicenummer (BSN) van iedere patiënt in onze administratie op te nemen.
Wilt daarom bij uw eerste bezoek meenemen:
– een geldig legitimatiebewijs
– uw verzekeringspasje
– eventuele medische gegevens die relevant kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld medicatie.
Indien u voorheen een andere tandarts bezocht, ontvangen wij ook graag de gegevens van uw vorige tandarts.
Bij aankomst in de praktijk, vragen wij of u zich wilt melden bij één van onze receptionistes. Na het afronden van de inschrijving aan de receptie, zullen wij u vragen om een medische vragenlijst in te vullen. Uw medicatie kan van invloed zijn op de mondgezondheid, (bijvoorbeeld antidepressiva of middelen tegen hoge bloeddruk) of uw tandarts kan een behandeling uitvoeren die door de medicatie of een aandoening wordt beïnvloed (bijvoorbeeld bij het gebruik van bloedverdunners).
Meld ook of u mogelijk zwanger bent of zwanger wilt worden. Uw zwangerschap kan invloed hebben op de mondgezondheid en is van belang in verband met het maken van röntgenfoto’s.
Tijdens het eerste bezoek bespreekt de tandarts de voorgeschiedenis en uw algemene gezondheid met u en hij neemt de huidige staat van uw gebit op. Er wordt een eenvoudig tandvleesonderzoek (DPSI score) uitgevoerd en er worden röntgenfoto’s van uw gebit gemaakt. Dit eerste onderzoek is nodig om een goed beeld te krijgen van de mondgezondheid. De bevindingen van het onderzoek en een eventueel noodzakelijke vervolgbehandeling worden met u besproken.
Inschrijving nieuwe patiënten
Nieuwe patiënten kunnen zich telefonisch aanmelden bij de praktijk door te bellen met de balie-assistente.
U kunt dan bij de balie-assistente uw vragen en wensen kenbaar maken. Zij zal u informeren en u een afspraak geven voor uw eerste bezoek aan tandartspraktijk Visser.
Bij spoed
In geval van spoed streven wij ernaar u dezelfde dag te behandelen; gelieve zo vroeg mogelijk contact met ons op te nemen, zodat wij ruimte voor u kunnen vrijmaken.
Bij spoed buiten openingstijden kunt u contact opnemen met:
TANDARTS SPOEDPRAKTIJK
Locatie: HMC Westeinde
Lijnbaan 32
2512 VA Den Haag
Telefoonnummer: 0900 – 8602
Betaling en tarieven
Onze facturering wordt verzorgd door Infomedics. Bij vragen kunt u contact opnemen met Infomedics tel: 036 203 1900 of via de website www.infomedics.nl.
In Nederland gelden uniforme tarieven in de Mondzorg. Deze tarieven met hun toelichting kunt u vinden op de website van De Nederlandse Zorgautoriteit.
Klachtenregeling
Helaas kan het ook voorkomen dat een behandeling in onze praktijk niet naar wens is verlopen. Dit vinden wij uiteraard zeer vervelend en wij zullen er alles aan doen om samen tot een oplossing voor het probleem te komen. Graag horen wij daarom van u als er iets niet goed is gegaan. Wij proberen er dan samen met u uit te kunnen komen.
Indien dat niet lukt, dan kunt u kosteloos gebruik maken van de ANT klachtenregeling. De ANT klachtenfunctionaris kan u hulp bieden bij het oplossen van uw klacht, door u te adviseren en zo nodig te bemiddelen tussen u en de tandarts. De ANT klachtenfunctionaris kan besluiten om uw klacht ter beoordeling voor te leggen aan de ANT Klachtenonderzoekscommissie.